Het mbo krijgt applaus, studenten krijgen de rekening

OPINIE | Het afgelopen jaar hebben mbo-studenten veel mooie woorden gehoord. Zoals: ‘de onderwaardering van het mbo is nu echt voorbij’ en ‘het mbo is de motor van de samenleving.’ Allemaal mooie, maar loze woorden waar studenten niks aan hebben. … Lees verder

Mbo-werk is ook academisch denken

COLUMN | Veel mensen denken bij de term academisch denken vrijwel automatisch aan het wo en, in mindere mate, het hbo. Het mbo komt in hun beeld nauwelijks voor. Dat is geen toeval. Het komt doordat hardnekkig het idee leeft … Lees verder