Het mbo krijgt applaus, studenten krijgen de rekening
OPINIE | Het afgelopen jaar hebben mbo-studenten veel mooie woorden gehoord. Zoals: ‘de onderwaardering van het mbo is nu echt voorbij’ en ‘het mbo is de motor van de samenleving.’ Allemaal mooie, maar loze woorden waar studenten niks aan hebben. … Lees verder